Boxercise!=)

Har tränat boxercise och är ganska så slut i kroppen (till och med skakar;))
Men skit kul va de!:D
Värken kommer ju i morgon och på lördag;)
I sista övningen så började jag bli ganska så slut men sen kom låten summer of 69 blev gla och fick som en ny energi!
Känne rmig frisk och bra i kroppen!:)
När jag ville slå hådare så tänkte jag på en som har varit jävligt elak mot Ida<3
och då gick det mycket lättare;)
Så nu har jag käkat lite och sen ska man då strax gå och söva. ;)
I mön måste jag fan me städa mitt rum ser ut som skit!!! hahaha :P
Och så ska jag ut me Nicki och borsta hästarna
och så ska man då ringa en butik och kolla om man får jobba där på lovet. (Är då ledig i mön;))
Hinner tyvärr inte va med Vican i mön har så jävla mycket att göra. ;)
Jag hoppas att ni har haft det skit bra och roligt ni med. ;)
Ska snart dra men vi hörs i mön!
Pöss och kram påer! <3:D

Kommentarer
Postat av: Alle

Hej! Nu kan du vara med i veckans blogg och vinna en FEET länkning i min blogg framför mina 200 läsare!!

Här är länken direkt till inlägget! http://allemilding.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

Jätte snygg blogg förresten! :)

2012-01-27 @ 14:29:16
URL: http://allemilding.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va gärna med i min dagens blogg du hittar den här: http://lifeofmarcusw.myshowroom.se/dagens-bloggr/#comment



Kram! :D

2012-02-07 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0