Bild bomb!!! ^-^

Hej hallå...
Nu har jag ju inte bloggat på lääänge!!!
Jag har haft ganska fullt upp denna veckan och det blir ju så när man precis börjat skolan igen. :)
Men nu har jag tid och ork att blogga!!! :D
Men jag ska vissa ganska många bilder som jag,pappa och mamma och tagit.
För igår tog vi ner allt jul pynt och det känns faktiskt ganska naket. ;)
Jag bakade också igår. :)
Cupcakes.. Mmmm
och så kommer det en bild på hur jag ser ut idag.
Och vad jag köpt idag nere i Mariannelund. :)
Just nu så chattar jag med Vicki och lollo. <3
Och cå är det er,fb och MUSIK!!!! <3 =)
Senare så ska jag baka lite bröd och sen börja med maten.
Jag tycker nämligen det är skit roligt att baka och laga mat. Och så vill jag lära meg mer för att när jag blir äldre så vill jag testa att söka in te sveriges mäster kock. :)
Jag hoppas att ni har haft det bra de här ddagarna. :)
Här kommer bilderna!!! :)(y)
Kommer inte upp förens om ca 11 månader...
En fin lampa jag köpt för ett tagsen. :)
Dagens aoutofit. :I
Köpte den idag. :)
Och fick de här på köpet! :D
Så söta! ^-^
En del bilder iaf. ;)
Kram och puss!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0