2012!!!!<3

Hej!
Sorry för en dålig uppdatering. ;)
Men man bloggar ju inte så mycket på ny år. :P
Nu är det ett nytt år och jag hoppas att det blir minst lika bra som 2011!!! :D
Visst fanns det dåliga dagar på 2011 men jag tycker att det var ett super år!!!
För jag började i sjuan och träffade fler kompisar.
Och de två som jag verkligen är glad över att jag träffade är!:
Viktoria Åström och Linn Törnqvist!! :) <3 Älskar er grymt mycket!!!! <3<3<3
Sedan har det hänt mycket annat. Som tex att min kusin blev företagare, hennes pojkvän flyttade hit.
Och mycket mer!!! ;)
Så nu är det ett nytt år då, och jag ska se till att det blir minst lika bra som 2011!!! :) <3
Med det vill jag välkommna 2012!!!! :D <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0