My words...

Ja det e ju några underbara vänner som alltid finns där för en, men dom klagar på några saker med mig, fast det e la därför jag älskar dom så mycket. =)
Brukar eller säger Blidde istället för Blev och säger Leede istället för log, och skärde (lite mer vanligt) istället för skar.
Det är det jag brukar säga, sen är det en sak jag gör.
Inåtrap! Som Robin, en vän säger att det är Hebreiska.
Men när man ska göra en sån inåtrap så när man känner att man ska rapa så andas man inåt samtidigt när man rapar. Hahaha!xD
Ingen e ju som sakt normal! =) ♥
Men jag vet att mina vänner älskar mig för den jag är, mig själv! ♥♥♥
Och jag älskar dom minst lika mycket!=)♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0