löshår.=)

Kollar runt på löshåt äkta, på Tradera. Det är både bra kvalite och billigt där. =)
För vill ju spara ut håret, IGEN var ju inte riktigt meningen att det skulle bli kort, men aja.
Ska köpa löshår, har det ungefär slutet av aug/ början av sep.=)
 
Men jag vet inte vilken färg jag ska ha, så jag tänkte om ni kunde skriva vad ni tycker. =D
Vore jätte gulligt!!!=D
 
Så jag kommer lägga ut 2-3 bilder på mig i olika hårfärger för måste färga håret också och då ska ju löshåret va i samma färg.
Sen kommer jag lägga upp 2-3 färger på löshår. =)
Dålig bild men där e man blond.
 
 
Där va jag ju då mörkbrun. Inte bra bild där heller men men... ;P
 
 
 
Nu kommer jag då lägga upp nästan samma färger fast på löshår. =)
CLIP ON LÖSHÅR 7 DELAR ÄKTA REMY HÅR #613 BLOND
Här va det blonda löshåret. Till bild ett.
 
Clip On Set - Äkta Hår - Löshår/Hårförlängning - Mörkbrun #4
Här va det mörkbuna löshåret. Till bild två.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0