14/4-2012 08:59

Hey! :DD
Jaha då är det lördag igen. :) Happyface! Veckorna bra fort nu, längtar ju tills de e sommarlov! :D
Eftersom man går inte i skolan,och jag ska sommarjobba med Frida Käck<3.! Vi ska sommarjobba i Vrikstad på en resturang/gatokök. Och så ska vi ev sommarjobba på EKBACKEN!!!!!! Gratis inträde!!!!!! :DD
Så ska jag hjälpa en tysk familj att klippa deras gräs där jag bor medans dom är i tyskland. :) 120kr gången!
Gissa om man e glad och ser fram emot sommarlovet!!!;)
Men när de e lov kan de gå sakta så man hinner med mer, och i skolan kan de gå fort så man kan börja 8,9 och sen gymmnasiet som jag länktar till :DD
Jag e ju fortfarande blond men ca nästa vecka så ska jag bli mörkbrun igen! :)
Och sen när jag har lääängre hår ska jag ha rött hår. ;) ♥
Just nu kollar jag på sago i vetlandas biograf ev ska jag och Ida Hansson♥ köcka pizza och kolla på film. :DDD♥
Och så lyssnar jag på världens bästa band! Vs Nickelback!!!!!♥♥♥LOVE!♥♥♥
Och kollar runt på FB. :D
Idag ska jag inte göra för mycket eftersom jag är förkyld. :(
Men jag och mamma ska iaf ut och rida vilket ska bli hur kul som helst, eftersom de e så sjukt fint väder ute, solenskiner!1!!!!! :DDD♥
Igår tog jag lite bilder på mig och valde en te profilbild på FB och la in resten i mitt album ME♥ på FB. :)
Så jag ska även byta profilbild här. :)
Jag hoppas ni kommer få en toppen dag! :D♥
Ehm, jag kommer att ha "sugen på en stor fet länk?" Idag Så va jättegärna med!!!!!:D♥ Vissar de i nästa inlägg!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0