Ska snart till min granne! :)

Hello! Hoppas ni har en skit bra dag! Det har jag. :) Jag var ju på "utflykt" med mormor och mina kusiner. Vi åkte till Vimmerby och var där inne. :)
Men jag har gjort chokladbollar och 6 st ska min granne Andreas få för jag ska ner till han idag. Och så gjorde jag ju några till oss här hemma hos mig.;) Och så var mamma och pappa och handlade på Konsum tror jag annars så var det på ICA. Aja mataffär som mataffär.
Men mina bilder som jag tog när jag var iväg kommer senare för jag hinner inte ladda upp dom och fixa den med ljuset och så.
Men men jag ska nog ta och gå nu. Vi ses senare mina älskade läsare!!!
Puss och kram på er!!!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0