kommit igång igen!!! Härligt!!! =)

Hej! Nu har jag kommit igång med tränigen igen. (Att springa) Och det känns jätte bra! Idag så var jag jätte spralig och då bestämde jag mig att jag ska ut och springa. Så nu har jag kommit igång igen och det är jätte skönt!!!!
Men min dag har varait så här. Jag skulle egentligen till Sandra men hon har fullt upp. Men då har jag hjälpt morfar att renovera en hundkoja och sen när han var ute med en av hundarna så målade mormor och jag. Innan så var kojan röd och vit men nu är den grön och vit. Vi har målat den en gång så i morgon ska vi måla den en gång till. :) Men både jag och mormor är jätte nöjda med förgen.
Jag har också åkt lite traktor med morfar och då hämtade vi en sak till taket till kojan och då åkte vi traktor. =)
Så jag har haft det ganska fullt upp iaf. Men kul har vi haft det och det vat mormor.;) Haha...
Men i morgon kommer jag att ge kalven såklart och jag kanske kommer att blogga först. Men sen ska jag och mormor måla kojan en gång till. Men jag kommer ju att äta lite frukost själv först. ;P
Sen när gräset är tort så ska jag klippa gräset för det har typ regnat varje dag hos mig och då har det inte gått att klippa så nu är det skiit långt. :/
Ajaj det är ju bara att klippa av det.
Men i nästa inlägg kommer jag ha lite insperation och sen ska jag ha en FET länk tävling här på bloggen. Kul va! =)
Men just nu lyssnar jag på musik på lite blandat med låtar från Eminen, Rihanna, Miley,mm.
Men ikväll kommer jag att slappa i sängen och läsa lite för jag är helt slut! Jag kunde lika gärna (elr velat lite) ha lagt mig i sängen och bara vila ut. Men så tänkte jag på er mina kära blogg läsare att jag måste skriva till er och så kan jag ju inte lämna er. Så när jag har suttir klart då kommer jag att slappa. :)
Men aa just nu läser jag första boken i True Blood okej jag har sett serien men det är helt anoprlunda i böker än vad det är i filmen/serien. Författarna beskriver så mycket mer. Och det tycker jag om. För jag vill ju själv skriva lite sen när jag är lite äldre. Jag tycker det är kul och så är jag ganska duktig också.
Men aja nu kommer insperationen. =)
Puss och kram på er!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0