Hej!

Hej! Jag har varit stygg! Jag har ju inte bloggat på TVÅ dagar! Fy skäms på mig!!¨¨ Men vårat internet har inte funkat så jag har ärligt talat inte kunnat blogg sen nu. Aja nu är jag här igen! :) Jag har haft det bra (förutom att jag inte kunnat blogg:/)
Idag i skolan så hade vi idrott:) KUL! Men när vi satt på blåamattan ute så kom jag på att jag glömde raka mina ben idag när jag duschade! Usch! Men jag tror inte någon så men iallafall! Jag kände och såg det och det var hemskt för jag har ju idrott med han jag gillar E...l Gissa vad han heter.^^
Men jag har ju ont i min hälsena så men det gick bra för vi får välja mellan : fotboll,fridrott,springa,basket och innebandy. Så då gick jag ett varv runt fotbollsplanen för jag kan ju inte springa utan att det gör ont:/. Sedan en tjej i E och jag stöte kula två gånger var och sedan var jag med på innebandy ute för det var bara Emil och Wille som var från F (min klass) och det var E mot F så då tästade jag att springa jätte försiktigt med hela foten (vänstra) och jag sprang på tårna med den högra och då gjorde det inte så ont. Men det var kul! Annars har det varit bra.
Men jag är såå godissugen!!! GE MIG GODIS!!! ^-^ Hihi.
Men nu ska jag gå och pröva en klänning som mamma syr. :)
Vi ses senare! Puss och kram!!!! :* så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0