God morgon!

God morgon!:) Jag har varit uppe i ca en timme nu.:/ Inte så kul men mamma kom in i mitt rum och sen vaknade jag. Jag gick in till mormor och kollade om kalven hade fått mat. Och det hade den fått.
Så jag fick ju kameran igår av min granne!:) Dett kommer en bilder på den i näst nästa inlägg för i näste inlägg ska jag lägga upp en jätte dålig låt som var den första jag lysnade på idag. Den verkligen sööög!!!!!¨¨ Aja jag ska väll ta och avsluta inlägget med att skriva om vad jag ska göra idag.
1. Skriva minst två inlägg till.
2. Kolla på Speedway sammandrag kl 11.30.
3. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.
Kram på er!!! PUSS OCH KRAM!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0