Världens bästa!:D

Hej hallå! Nu ligger jag i Sandras min kusins soffa och bloggar.:) Men jag har haft en toppen rolig dag men min lilla extra familj (brukar kalla dem för det hihi) Men jag har köpt ett doft ljus av peppakakor och så köpte jag doft saker till att lägga i rumet men sen köpte jag tre saker till Sandra. Två ljus lyktor som var i grupp och ett sätt svarta täningar till hennes bil och en liten sak till hennes nya ödla. Den är jätte söt!!!! :D Men jag kommer troligen att vara hos dem hella veckan KUL så i morgon och de andra dagarna kommer jag att vara i salongen och på lunch rasten kommer jag att "leta" jobb till jullovet för jag behöver pengar till olika saker., ;) Men jag kanske inte kommer att blogga lika mycket som jag brukar för jag kommer inte att ha riktigt tid men det blir väll någon gång mer hihi. ;P Men  jag är såååå godis sugen så i morgon påvägen hem från jobbet så ska jag köpa lite godis och Frida tidningen.:) Men nu måste jag tyvärr gå...:/
Men ni får ha en så trevlig kväll och om jag inte kommer att hinna blogga så får ni ha ett så gott lov för ni som har det och sköt om er! Kram på er!!!!!<3<3<3

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Hejsan! :) Har du haft en bra helg med mycket halloweenkänsla?



Tänkte bara tipsa om att jag nu har startat en tävling där man kan vinna 2 mysiga spalampor att ha i badkaret/duschen! Väldigt mysigt nu till hösten och det vore superduperkul om du ville vara med och tävla! :)



http://lindshe.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-2-spalampor-fran-smartasakerse.html#comment

2011-10-31 @ 08:35:51
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0