Twilight!!!!!!:D

Nu har vi ju väntat läng och äntligen kom den första delen i Twilight 4!!! Den kom ju som sakt igår kl 00.00.
Jag ska inte se den än men snart och det blir två gånger på bio!:) En gång med två kompisar och en andra gång med mamma och min faster och kusinen Sandra.:)
Först så var det ju en massa prat om åldesgrensen och den var ju 15 år så då hade inte jag fått gått in för är ju bara 13 år. Men sen bestämde de att det bara skulle vara 11 år och 7 år med målsman. Jippie!:)
Jag har läst böckerna och de var skit bra har ju naturligtvis sätt 1,2,3 har ju dom på film hemma så nu är det bara 4 kvar 1,2.
Men jag tror den kommer vara jätte bra!:) Det är ju skit bra skådisar i den och det är en av mina drömmar om att bli skådis. Har fått många kommentarer på hur bra jag är på att spela!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0