Gott!!!

Hej hallå! Jag har nästan precis ätit mat (kl 18.00) :P Soppa var det som jag gjorde själv jätte god blev den! Den blev precis lagom stark som soppor kan vara okej jag skulle kunna ha den starkare men ändån! :) Innan idag så var ju jag och mamma som sakt och handlade och då köpte mamma ciggaretter till henne och pappa och så köpte vi oss lite choklad! Så gott!!! :D
Aja sen har jag inte gjort så mycket just nu lyssnar jag på Iron Maiden och lite sånt där som FB och google och såklart bloggen :P Men sen ska jag väll va lite med familjen och efter det ska jag städa lite :/ men det måste ju göras!!;)
Aja jag mår bra. Och det känns bättre i halsen och kroppen efter att jag åt soppa okej jag fryser fortfarande om händerna och har på mig mina tofflor. ;) hihi!
men jag kommer väll bli bättre. Hoppas jag!!! :)
men jag kommer väll lägga upp några bilder från musik bilder sen kommer jag la blogga god natt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0