Fryser!

Hej! Jag fråser så det inte är sand mest om händerna och fötterna! :/ Men aja man överlever. Vi har tagit in korna i ladgården för vintren för idag var det frost! Brrr! Men senare ska mamma och jag iväg och handla. :) Men så fort jag har skrivit klart så ska jag lägga upp dagens låt. :) Sedan efter det ska jag se vad mormor gör och mår. :)
Men idag elr i morgon ska jag lämna tillbaka systemkameran!:( Kommer bli såå tomt utan den!!! Men aja jag lånade ju den men jag har ju tagit fina kort med den och det är jag glad över! Kommer lägga upp de tre bästa och sen lägger jag upp en bild på mig som jag har som profil på fb:D
Men hoppas ni har en härlig dag änsålänge. :) Och inte fryser lika mycket som jag hihi! ;)
Jag kommer blogga lite mer idag och städa lite på mitt rum. :/ Tråkigt men det måste göras. ;)
Ha det bra och kram! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0