Cool Stil!!!

Hello!     Jag vill bara säga det att jag tycker miley cyrus stil är ass grym! Hon är såå cool att det inte är sant!  Som om det är jätte varmt och skönt ute så kan vi köra på det här klädplagget! Ha ett par korta convers skor "som är så snyggt" och ha ett par slitna korta shorts och en vanlig vit skjorta. Om du ska någon stans så ta med en stor snygg väska. Och ett måste är ju solbrillor!  Ta ett par snygga gärna lite färg starka för det är ju hett i sommar! Ta som en extra litet "pynt" och ta på dig snygga smyken! Så nu har du ju en enkel klädstil när nu ska tex ut och gå på stan.:)

Vad det gäller håret så om du har långt hår så kan du borsta igenom det lite snabbt eller sätta upp det i en knut men om du har kort hår som jag så kan du bara platta ner det lite och i med en hår produkt och ett hår spänne eller ett diadem.

På bilden står det också vart du kan köpa kläderna! Så om du tycker detta är snyggt så kan du köra på miley cyrus vad dagliga look. (Det kommer jag att göra i sommar!)

Kram mode älskaren Emelie!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0