Världens bästa klass!!!<3<<3<3

Hello! Igår var jag både ledsen och glad. Först så skulle jag ju sjunga upp men Nomi sa att jag inte sjöng lika dant som Demi Lovato jag menar vem  kan sjunga lika dant som hon?? Sen sa hon att jag inte kan ta de toner jag menar jag skulle ju sjunga den lugna låten med Demi Lovato  så då ska man ju inte gå upp lika högt som man gör i den rockiga låten. Så jag fick 3 gråt anfall för jag älskar ju att sjunga. Men här kommer det bästa.
Min klass älskar jag för de sa att jag ska sjunga den så de gjorde allt för att jag ska sjunga. Så Emil och jag brände This is me Instrumental men det funkade inte med skivan fast Ida tror jag ska ta med sin dator så laddar hon ner låten och så har vi den i kyrkan med högtalare och allt så jag får ju sjunga iallafall och det är tack vare min bästa klass!!<3 Tack så sjukt mycket jag älskar er som vänner!!!<3<3 Ni är bäst!!!
Senare på ca kl 5 så var vi ute i Mållila hos mina kusiner. För Sandra tog studenten skit kul hade vi. Det var god mat och fina prissenter fick hon med. Utav mig fick hon ett kort och en sten i form av ett hjärtan och på det stod det min ängel. Så vi hade skit kul och allt var perfekt!!  (Bilder kommer från studenten!)
Men nu lyssnar jag på musik jag har plockat lite blommor med mormor och så har jag spelet lite gitarr och så ska jag öva på låten. Men ni får ha det så bra!
Puss och kram Emelie!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0