NY mobil!

Hello! Har inte bloggat på typ två dagar!!!!!!! Ja jag vet att jag är en slarva;). Men idag har jag varit i Vimmerby och handlat med mormor och mina kusiner Frida och Selma. Vi handlade och så. Men sen åkte vi hem och lämnade det vi hade köpt och släppte av Frida och Selma. Sedan åkte mormor och jag till Eksjö och handlade  på Elgiganten och på Lidel. Men  på Elgiganten så köpte jag en ny mobil! Den är as snygg! I love it!<3  Kommer bilder sen som jag har tagit med den! :) SES                                                         KRAM EMELIE!!!! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning på nelly?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-24 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0