Min dag!:)<3

Hej har haft en underbar dag! Jag har fotat typ bara 3-4 blommor. För att jag inte fotade så jätte mycket betyder det att jag hittade sjukt mycket smultron. Så jag plockade i handen för jag skulle egentligen inte plocka smultron så jag hade ingen påse. Men jag plockade tills det började trilla ut smultron ur handen. Så jag kollade om jag hade någon slags påse i min jacka men det hade jag inte så tydligen hade jag rensat den.;) Men jag hade min lite annorlunda planbok som det bara är ett litet fack i. så när den var full så plockade jag lite till i handen men dom var jag tvungen att äta upp för annars så kunde jag inte byta låt på min mobil. Men då gick jag hem och skulle sätta på smultronen på några strån men så började det ju regna förstås. Så jag gick upp på mitt rum och satte på dem på strån i mitt rum och så gav jag pappa ett strå och Joel och mamma med fast de sov så jag la Joels på hanns tv-bord  och så gjorde jag med mammas med. Men resten åt jag upp själv.
Men så ville mamma och jag ha lite smultron till glassen efter maten. Så då var det bara att gå yt igen och plocka mer men då hade jag med mig en plast påse.;) Så åt vi sill och potatis:) och glass med smultron. Gott!!
Sedan var jag tvungen att mata Chokladpudding! :) Men så gick jag in till morfar och skulle kolla på Speedway GP.
Så där satt morfar och jag framför TV och kollade på GP. Men så började hanns hund och skälla så mycket. Så vi trodde att han bara skällde på en fågel men han fortsatte att skälla så då skulle jag gå ut och se vad det var han skällde på. Men då kom Joel och precis då kollade jag ner mot vägen och såg att tre av morfars kor var ute. Så då typ sprang jag in till morfar och sa det och han skulle koma så fort han kunde. Men Joel och jag sprang ner och jag sprang in i hästarnas hage och rundade korna och gick ut på asfalten och började muta på dem. Vi fick in dem ganska fort. Så då gick jag in till morfar igen för han hade inte hunnit ut så kollade vi färdigt på GP.
Det här var min dag. Det har hänt ganska mycket idag men det har varit en underbar Midsommardag.
Kram på er!
Min laktosfrias glass. För jag är ju laktosintolerant.
Mammas älskade sina smultron.!:)<3

Kommentarer
Postat av: anton

wow vi bryr oss verkligen om glassen är laktos eller inte haha :D

2011-07-04 @ 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0