God morgon!

God morgon på er!<3 Är trött men kunde bara inte sova mer. Jag har bestämt mig. Jag ska ta bor min andra blogg"http://bloggarenkondan.blogg.se" För jag kan ju skriva här vad jag gör om dagarna.
Men just nu lyssnar jag på Bruno Mars Mix med olika låtar från han. Han är fan ass bra!!!! I love his music!!!<3<3<3 Så skriver jag ju så klart till er med. För ni mina läsare är bäst!!! Jag älskar er!!<3<3
Jag är hungrig men jag orkar inte gå ner och äta frukost nu. För först måste jag ju skriva till er!
Så nu har jag tagit bort min andra blogg så nu har jag bara den här bloggen att blogga i för det blir lättare så.:)
Min kompis (Hanna) har också en blogg ass kul! Så jag tänkte att jag ska lägga upp hennes bloggadress så att ni kan kolla in vem det är. Jag säger bara det hon är ass grym!!<3
Jag har varit på klassresa på Gotland från tisdag-fredag. Det var ass kul!! Jag har en ass grym klass jag älskar er såå jävla mycket mina vänner!! Om jag ska säga vad vi gjorde så på tisdagen kom vi dig på natten igentligen var det onsdag då för hon var över 12 då. Men  jag var i en stuga med Lollo ( Louise) Jonna. Så då fixade vi sängarna och jag fick sova över lollo och Jonna fick sova i en egen säng. Men vi gick och la oss ca 3-5 vet inte riktigt. Men vi sov inte många timmar  iallafall för kl 8 skulle vi äta frukost så då blev vi väckta av en förälder kl halv 8. Vi såg ut som monster iallafall jag.;) Men vi shoppade på onsdagen och senare idag ska jag blogga om det jag köpte orkar inte just nu.:P Men det kommer!!<3
Några var kvar på kneippbyn där vi bodde för de ville bada i Vattenlandet Men jag och några andra var och shoppade i Visby!:) På torsdagen fick jag skit ont i huvudet det var så att jag nästan spydde ( Blä!) Men en mamma massagerade mig så att jag kunde följa med till Lummelundagrottan för det var det vi skulle göra den dagen.:) Men jag klarade det så jag tog några bilder som ni får senare på dagen.:)
På fredagen så fick vi va på Vattenlandet eller på Sommarlandet själv var jag på Sommarlandet för vi han precis bada 2h på onsdagen efter shoppingen så jag var inte sugen då. Men ca kl 3 skulle vi åka buss  till Visby och vänta tills vi fick gå på båten som gick hem. Jag köpte några prissenter  till mamma , pappa och brosan Joel och så köpte jag en student prissent till min älskade kusin Sandra!
Bild på några killar från klassen!<3 
Men nu ska jag äntligen äta frukost. Hoppas ni orkar läsa allt! ;)
Vi ses senare!
// Kram Emelie!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0