foki!

Hej! Har varit ute och sprungit med mamma! Det gick ass bra.:)
Just nu har jag ont i magen för jag är ju laktos och vi i min buss fick lite choklad och jag hade inte med mig mina tabletter då så min mage har svält upp lite och så värker det.:( Men nu måste jag öva på enelska verben och ja vi slutar på torsdag kväll det är sjukt att vi ska ha läxor denna veckan men vad kan man göra åt det.? Ingenting! Men vi ses i morgon!
Men jag vill säga en sak. Jag älskar Foki för hon är så j*vla grym. Hennes blogg äger och hennes klädstil är ju grym. Hon vågar verkligen vara sig själv och det är ju ass bra!! Så ni som läser detta tycker jag kan kolla in Fokis  blogg. Men det är ju bara vad jag tycker. :)
Puss och kram Emelie!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0