Bruzalunken!

Hej! Mamma och jag har varit med i Bruzalunken där man kan springa,jogga,gå. Och man kan välja mellan 3km 5km eller 10km. Och mamma och jag sprang och gick 5km. I typ mitten fick jag as ont i knät så vi fick ta det ganska lungt sista biten men jag skulle bara ta mig runt och det gjorde jag! :D Så när vi kom i mål så skulle vi lämna nr västarna och då fick vi en liten present grej och det var ett litet kort.
Sedan när vi hade fikat så var det pris utdelning och själv vann jag inget för de lottade ju ut priserna så den som kom sist kunde ha vunnit något. Men mamma vann två tröjor som hon har ganska många av för de får sådana fårn mammas jobb. Men sen fick jag 4 Kex choklad av en kille som mamma känner och han va med och gav ut priserna men han tyckte jag var så duktig och tog mig igenom även fast jag fick skit ont  i knät och har skoskav. Men jag tog två själv sen fick min bror Joel de andra två.
Men jag tyckte att mamma och jag var duktiga och nästa år ska vi va med igen och springa hela 5km den 17 juni 2012.:)
Här kommer lite bilder på mamma och mig i västarna och jag hade nr 415 och mamma hade 414. Så är det en bild på min fot som är riktigt omplåstrad  så att jag kunde va med och springa sen är det kort på Kex choklad och på kortet. :P
Kram Emelie!<3
















Kommentarer
Postat av: Martina Karlsson

Ja du var verkligen stark som kämpade dig ända fram till målet! Jag är så stolt över dig! Nu vet vi vad vi ska träna på till nästa år. BACKAR, BACKAR OCH ÅTER IGEN BACKAR!!! För det var verkligen ingen lätt bana. Nu fattar man ju vad de menar med ett av Sveriges tuffaste motionslopp. Pust

2011-06-19 @ 19:58:29
URL: http://tintin74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0