Bara snart klara....

Hej hej!!
Har mest sovit när mamma och jag kom hem. Men jag har också matat Chokladpudding. Hon var skit hungrig. Så har jag busat och plåtat våran lilla söta kattunge. Som heter Skream. Såklart så tyckte Skream att det var skit jobbigt att vara på bordet och plåtas men samtidigt var den rädd för den vågade inte hoppa ner. Hihi.;)
Men jag har också ätit lite. Men för en liten stund sedan så fixade jag mina naglar. Men jag kom inte så långt för mamma var ju klar med datorn och då ville jag ju sitta lite. Så naglarna är bara halvfärdiga men jag tog en bild iallafall. Men ni får se resultatet i mon.:D Och jag har ju as korta naglar för jag var tvungen att klippa av dem för jag spelade gitarr på skolavslutningen och jag kan inte spela med långa naglar. Men jag har något medel som är som nagellack fast mycket fastare och det ska göra att det växer fortare. Ni får se "lacket" i mon.
Ska se på en film som går på 4:an och heter: Million dollar baby. Har sett nästan hela men idag blir det att mysa i soffan och se HELA FILMEN.
Så ni får ha det så bra så ses vi i mon.Så säger jag det nu för jag kommer inte att sitta mer idag.











God natt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0