Tränat!

Hej hej! Hoppas att allt är bra med er! Själv mår jag super är bara lite tröt efter ett långt och hårt tränings pass. Jag och mamma och Lella ( hon va med på slutet) sprang med stavar upp och ner från två långa backar så vi sprang ca 150m  innan vi kom till backen och sen sprang vi upp för den och så gick vi till nästa och sprang upp för den och så höll vi på ca 7-9 gånger. Och jag lovar det var skit jobbigt det kändes som om jag skulle spy i mot slutet.
Men det var kul iaf men när man låg först vid starten så kände man sig jagad.;) Men jag kommer nog ha mycket träningsvärk i morgon. Det känns ganska matt i benen.
Men när vi väll var klara så väntade det två varsin pannkaka som ville åka ner i min och mammas magar. Mmm va gott det var.:)
Men nu kollar jag bara runt lite men när jag är klar så ska jag sova. Vilket ska bli väldigt skönt.
Men vi syns i morgon och så får ni sova sååå gott!!!
God natt!!! Puss och kram på er!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0