Springtränat!!!!:D

Heej!!
Hoppas ni mår bra. Jag gör det!:D Jag och mamma har varit och sprungit och det var jätte skönt för om man har tränat så kan man tänka mer ^^ och så ska man tydligen må bättre och så ska det vara bättre för kroppen.:)
Men nu ska jag och min familj grilla! Gott!!!:D
Men min dag har ungefär sett ut så här.
* Vaknat och klätt på mig och borstat håret.
* Gett kalven mat.
* Borstat tänderna.
* sminkat mig och åkt till stan och handlat i 4h :P
* Kommit hem varit slut.
* Suttit lite vid datorn.
* Städat lite i mitt rum.
* Varit och gett kalven middag
* Ute och sprungit efter tagit en frukt.
* och nu sitter jag och bloggar.
Så jag har gjort ganska mycket iaf. Men när vi har grillat så ska jag titta lite på TV.:)
Men jag kommer att lägga upp en vardaglig sminkning på Mondoblog.se/Emi
Men det blir nog i morgon. Så får ni gå in och kolla där om ni vill!:)
Men ska se om det blir något grill kött nu. :P
Ha det bra så ses vi puss på er och god natt i för väg! Puss puss!!<3
Bjuder en bild på lilla kiss ungen som biter på Joels lampa^^:DxD
// Emi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0