ja jag vet jag är en slarva...

Hej!
Jag vet att jag är dålig på att uppdatera min blogg. Och jag ska försöka skärpa mig. Jag lovar!!!!
Jag lovar att jag ska blogga mer om mig själv och så. Men jag blir jätte glad om ni vill kommentera vad ni tycker fattas i min blogg och som ni tycker jag borde blogga mer av och mindre av. Blir jätte tacksam om ni skriver vad ni tycker! :)
Men min dag kommer va typ så här: idag känns det som om jag inte gör något. ;P
Men jag kommer göra lite iaf för jag måste städa på mitt rum. För att jag ska vara lite barnvakt i morgon och då måste det ju vara fint och så på mitt rum! ;D
Men jag ska väll inte göra något sådär annars men jag måste ju blogga till er och så ska jag träna lite boll övningar för ryggen för att jag måste träna upp min rygg för den är lite sned så den 13 sep ska jag in till Vetlanda och kolla den. :(
Men just nu lyssnar jag på musik- Justin Bieber!!! <3 LOVE!!!<3
Men nu ska jag kolla vidare på datorn jag kommer nog lägga in ett och annat blogg inlägg vs mode kändis mm.
Puss och kram på er!!! // Emmiz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0