Gott!!!

Jaha. Hoppas att ni mår fint. Jag gör det iaf.:) Men pappa och mamma håller på att grilla. Tror det är snart färdigt. Så kl 5 drack jag någon bantar dryck och den var faktiskt ganska god. Det var jordgubbsmak men jag gillar mer den med choklad. Men jag älskar ju choklad;). Hehe. Men den drycken dricker man istället för att äta tex mackor för det är mindre kolhydrater i drycken. Men man blir lika mätt av båda.:)
Så ikväll blir det ju då att äta lite grillat med mamma och pappa. Joel är inte med för att han ska fiska med  en kompis som heter Viktor. Så han ska sova i tält tills i mon för på måndag ska han ju jobba igen. Menas jag kan slappa och ha det skönt.;) Fast han  jobbar ju ihop pengar till lägenheten.
Men jag ska bara lägga in ett inlägg på det som är nytt.:)
Kram på er!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0