Våga!!!! :D

Hej!
Min dag har varit skön och avslapnad , alltså har jag inte gjort så mycket. ;) Jag har bara tagit det lungt.
På morgonen till frukost så gjorde jag 3 st varma mackor mmm va gott de var. :) Sedan så kollade jag på Nills Karlsson Pyssling för det gick på 4:an och jag ville se på det. Så söt den där lilla Nills är!!! Hihihi. ^-^
Efter det så gick jag ut lite med vå hund Nicki och sedan kollade jag lite på Chuck det är ju såå bra! :)
Men när det var slutet på det så ringde min mormor och undrade om jag ville följa med te Mariannelund och hämta hennes medicin och handla lite. Så jag skrev en liten lapp till pappa för han var och hjälpte grann bonden Bo.
Så när vi kom ner dit så gick vi in på Konsum och handlade lite. Själv köpte jag en choklad och kola snören och så fick jag en FRIDA tidning av mormor. Tack! :D
När mormor gick in på Apoteket så väntade jag i bilen och så tog det en sån lång tid så jag trodde nästan att hon hadde svimmat eller något men så kom hon tillslut. :)
Så vi åkte hem.
Och när jag var hemma så gick jag ut med Nicki igen och gick en liten längre runda.
Sen pratade jag lite med Linn och efter det så kollade jag på Vampire Daires som går varje dag. Och pappa sa det sen när det är slut, nu får vi vänta tills kl 7 för då kommer det igen fast andra avsnitt. :)
Så jag får kolla på det 2 gånger, Jippie!!!!:D
Ikväll blir det ju då Vampire Daires och sen kolla på en film och innan det ska jag göra mat vilket kommer att bli ungspannkaka. Gott e det! :)
Sedan när jag blir trött så ska jag då sova. :) Även om jag önskar att man inte behöver sova så mycket som man måste. ;)
Så som ni ser så har min dag varit bra. :) Förutom en sak, att Linn inte kunde komma. :I
Men det går ju säkert en annan dag!:D
Just nu så sitter jag vid Face Book, bloggar, lyssnar på musik och så kollarjag på andras bloggar vilket är kul! :D
I nästa inlägg kommer jag att vissa att jag vågar va som jag vill och vara mig själv. :)
Altså kommer jag vissa några bilder på mig och skriva lite om hur bra det är och viktigt att vara sig själv. :D Så kika in och läs det med om du vill, själv blir man bara glad och tacksamm för det!!!:D^-^
Puss och kram på er!!!!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0