Jag vågar va mig själv!!!:)

När jag var mindre som när jag gick i 4:an hade jag nästan noll självsäkerhet. Men med åren så har det bara blivit starkare och starkare. Nu går jag snart i vårterminen i 7:an och har mycket bättre självförtroende och jag har hittat mig själv mer nu. Och vet vad jag vill. Så jag vågar ta för mig och se ut som jag vill! Våga du med!!! :D
Jag förbättra självförtroendet mycket mer och det kan man hela tiden. ;)
Jag har bara en enda brist på mig och det är att jag vill gå ner i vikt. Och det kommer jag också att göra för jag kommer att träna olika saker. Inte bara för att jag vill se snygg ut och vill bli snyggast för det vill jag inte. Jag vill inte var snyggast i klassen elr tro att jag kommer att bli det. För alla är fina söta och snygga på sitt sätt!
Utan jag vill gå ner i vikt för att nå min dröm. Vilket är att bli modell och skådis. Så jag har sättit upp ett mål och jag är inte rädd för vad folk kommer att säga tvärtom! Jag kommer bara att bli starkare av att någon säger - va ful du är. För de som säger det saknar självkänsla och är oftast rädda för något och så försöker de spala coola. Så mig kommer det inte att bita på. ;)
Men för ett tagsedan så fick jag en elak kommentar och då rasade mitt självförtroende men tack vare min vänner så brydde jag mig inte och byggde upp väggen igen! :D
Så du som är orolig för vad andra tycker och tänker om dig och om du är tillräkligt smal elr störa bröst eller om du är tillsäkligt snygg. Så ska jag säga det att va nöjd med dig själv för det är sån du är och du är verkligen unik på ditt sätt!!! Stå för dig själv och vad du tycker och tänker för det är du värld!!!!!!!!
Om du behöver råd och hjälp med självförtroendet så kan jag hjälp dig!!!!! Det gör jag gärna för jag vill inte att människor ska må dåligt över något. Så mig kan ni skriva till!!!!!
Här är min msn som ni kan kontakta mig med om ni behöver råd och hjälp för jag ställer jätte gärna upp!!!!!!!!! :) <3 Puss på er!!!!!
[email protected]

där va då min msn!!!! Nu ska jag ta och prata med mamma och papppa och kolla på Vampire Daires!!! Kram på er så ses vi snart!!!!!
Ps. Kommentera gärna om du ska kontakta mig så vet jag vad du heter osv. :D <3 

Kommentarer
Postat av: Martina Karlsson

Vad gullig du är som vill hjälpa andra. :) Jag blir så stolt över dig. <3

2012-01-02 @ 03:52:30
URL: http://tintin74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0