god morgon alla människor!! :)

God morgon!!! :D
Jag har sovit skit gott!!! :) Men så vaknade jag vid ca halv 10. :) Såå skönt var det att sova ut! LIKE!! ;)
Idag vet man aldrig vad som händer. Det är synd på ett sätt att det är nyår. Inte bara för att det blir ett nytt år för det tycker jag ska bli roligt! :)
Men det är ju så att väldigt många dricker alkohol visst det är inga problem med det men vad som är problemet är just att vissa dör pgr av att dom kör och krockar , de kan trilla ner från en balkonng (vet inte hur det stavas) ;)
eller så kan de försöka varaa coola och spränga raketer innomhus och då blir de flesta där inne förstörda för livet om odm överlever men det är ju ganska troligt. Men tänk att det finns dom som spränger av handen bara för att försöka vara coola. :(
Det tycker jag är synd!!!!!
Men jag kan ju inte göra mer än att skriva på bloggen om det. Och de flesta tror jag tänker kanske på det när dom är nyktra men inte när dom är fulla. :/
Men jag skriver detta för att jag bryr mig!!!. :D <3
Nu hinner jag inte skriva mer nu, för jag ska ta och gå ner och äta lite frukost. :) Gott ska det bli!!!! ;)
Puss och kram påer!!!!<3:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0