2011...<3

Som vi vet är ju snart 2011 slut. :( Det är ju synd för inget av detta som har hänt kommer att hända igen, inget kommer bli exakt lika dant. :) Och det är väl bra för då kan ju inte exakt samma sak hända igen men liknande ny roliga spännande saker som blir på sitt vis. :D
Mitt 2011 har varit mycket bra och lyckat. Mycket har hänt och dramatiskt har det varit.
Enligt mig själv så var våren perfekt och sommaren var fin men lite varmare hade det ju kunnat va ;) Och hösten gick väldigt fort men fin va den men en sak som kunde verkligen bli bättre är vintren. Först var vintren perfekt lagon snö och perfekt kalt och så blev det varmare och snön försvan. :'( Och nu blåser det... :(! Men man kan ju inte och ska inte kuna bestämma över vädret för hur skulle det då se ut för alla i hela Sverige kan ju inte vilja samma sak. ;)
Men 2011 har varit perfekt på sitt sätt och det är jag glad över att inget år har verit lika dant. Så jag har älskat 2011 och det har varit helt perfekt för mig!!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0