Snart kommer videon!

Hej alla läsare! Just nu skriver jag ^^ och kollar alla kommentarer! Tack alla!! =)
Jag har just sjungit The Climb med Miley Cyrus med både lycris och karioke och jag kommer lägga upp båda videorna här på bloggen! Hur nice är inte det? :)
Men jag måste ladda upp dom först på video fy me sen kommer dom upp. Så kanske en av dem kommer upp ikväll. Men annars kommer båda upp i morgon!
Min kväll ar väll varit bra den kunde ju varit bättre;) Men jag kollade på lite Speedway och de vissade Hamarby mot Indianerna och Hamarby vann igen hemma de har inte förlorat en enda match. Men så käkade jag lite popcorn till. Gott.
Men jag tänkte vissa den boken som jag nästan är klar med.
Här kommer den! =)
den boken är sjukt bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0