Ska kanske till Sandra!=)

Hej! Nu är det helg igen och första skol veckan har gått och jag har haft sjukt roligt. Mycket skratt!! :D Men jag tycker om min klass den är skit bra!!! Och så gör ju saken bättre av att man har en sjukt snygg kille i klassen också!=)
Men jag ska snart ringa Sandra min kusin för hon håller ju på att fixa och renovera i salongen och hon vill ha min hjälp. Och så är hon ensam hemma också. Men jag hoppas och tror att det går för mamma och pappa att jag hjälper Sandra!  Men nu ska jag gå och ringa. Ska försöka att blogga i helgen men jag är inte säker på att jag hinner. Men ni får ha en skit bra och go helg!!! Puss och kram på er!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Elin Y

Vem är snygg ? :)

2011-08-27 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0