Jag vann!!! Jippe!!

Hej! Min dag i skolan har varit roligt (mycket skratt) Haha! Men jag orkar inte blogga så mycket nu i början för jag har ju inte gått i skolan till halv 4 innan! Och så får jag sitta i en buss hem i ca en timme!! Jobbigt men jag ska försöka bättra mig.. ;)
Men jag vill bara berätta att jag och en tjej till vann på en tävling som man fick välja något man ville vinna. Och jag vann nagel dekor med olika färger!!! Jippe!!!! Så ny ska jag bara skika min adress till henne som hade tävlingen.
Kommer en bild så fort jag får hem dom och har på mig dem. LOVAR!!! Men här kommer en bild från sidan! =)
Nagelstenar i olika färger.

Kommentarer
Postat av: josefinjeanette

Fick svar från Gniztra att din vara skickas idag! du har väl inte missat den nya tävlingen ;)

2011-08-26 @ 12:05:08
URL: http://reloadmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0