hello!

Hej alla bloggläsare! Hoppas ni mår bra! Jag gör det! Men jag har ju haft det bra i skolan. Men jag har lite problem med ryggen och i förgår så gick jag till skolläkaren. Och han kände och klämde!!! Jag hade inteheller någon tröja på! Läskigt var det!!! :/ Men men då fick jag en lapp om att jag ska beställa en tid hos en anna snubbe i Vetland. Och det är skit lång ifrån skolan! Och jag har ju verkligen världens bästa komihåg låkalsinne. Och mamma jobbar och pappa kan inte följa med mig. Aja det får väll gå iaf.
Men jag vann ju nagel dekor. Och i förgår kom det hem!!! :D  så här kommer lite bilder!
Men ikväll kl 22.00 ska jag se på True Blood på ettan.! Jippe!!!!
Kram på er! <3 :*
så här blev det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0