Har haft en toppen kväll/natt=)

Hej hallå! Jag har ju som sagt fiskat kräftor med brosan! =) Det var kul och mysigt när vi grillade korv med bröd. Fast vi la på korven på gallret och sedan la på locket och när vi kollade på dom och skulle ta en var sin så kom det ett stort rök moln när vi tog bort locket och korven smakade rök.:/ Men som tur var hade vi bara lagt på 4 st så jag satt och grillade korv på pinne över en grill. Ganska konstigt.;)
Men vi fick 54 kräftor på 10 burar! :) Nice!
Men jag har hittat ett problem jag kan inte logga in på min e-post!!!!!!!!! Det har blivit något konstigt så jag ska försöka fixa det annars så får jag fråga mamma. Men ändå!!!!
Just nu lyssnar jag på en skit bra video med Ariana Granade!!! Hon är sjukt bra kommer lägga upp videon här på bloggen! :)
Men min dag kommer väll se ut typ så här
* Läsa
* skriva berättelse
*sitta vid datorn
För det är ju skit väder hemma hos mig!!! Hatar! Kan det inte vara sol och fint men aja det är ju inget att göra åt.
Här kommer några bilder! :)
min boror:)
korven över elden.
kräftor!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0