Haft det underbart!!!! <3

Hej! Jag har ju inte kunnat blogga i helgen för att jag har varit hos min kusin Sandra!!! <3 =) Vi har haft skit roligt.  På lördagen så såg vi på 4 filmer. Vi var på Hultsfredmarknaden, färgade mitt hår (kommer en bild på det i morgon!) Och så har vi haft det skit roligt! Men på söndagen så fixade vi lite i salongen, hjälpte Sandras store bror, Och kollade på en till film och massa annat!!! Så vi har haft det skit roligt!!! =)
Men skoldagen har varit toppen. Rolig och jag har haft fjärilar i magen. Gillar en kille...<3 Men skoldagen har som sakt varit bra!=) Men jag åt fiskpinnar till middag med pasta. Gott! :) Och så ska jag kanske ladda hem The runaways från tankafetast.com idag eller i morgon. Men men. Hoppas ni har haft det lika bra som jag!!!
Men nu ska jag greja lite och sen kolla på film och sen sova!!!! Kramar till er mina kära läsare!! Puss puss!! <3<3
^-^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0