god natt!<3

God natt alla människor! Hoppas att ni har haft en grym toppen helg. Jag var ute och sprang lite innan idag och det var skönt för varje gång jag tränar så kommer jag närmre mitt mål som modell. :)
Jag har haft en sjön och avslappnad helg med min familj.
Jag har anmält mig till ganska många tävlingar och det är kul hoppas bara att jag vinner något!:)
Tycker det är så grymt roligt att ni gör tävlingar. Själv vet jag faktiskt inte riktigt hur man gör än. Som tex att man lottar ut priser men det lär jag mig nog.
Tänkte jag skulle börja med veckans blogg nu i veckan. Så anmäl er kommer göra upp en sådan länk i morgon. Men nu ska jag faktiskt läsa lite och sen sova för jag är ganska trött efter kräftfisket. ;)
Men ni får ha det såå bra och sköt om er så syns vi i morgon!!! :)
Kram och puss på er!!
Ps skänker en tanke om med lidande till Afrika. Det är fruktansvärt att det faktiskt ska kunna finnas MÄNNISKOR som svälter och väntar och hungrar efter mat. Det går ju så långt att de faktisk dör!!! Tänk på barnen vilken framtid har egentligen de jo ingen som det ser ut nu! Men vi som är "rika" länder vi har ju en STOR framtid framför oss som jag jag vill ju bli modell och det kämpar jag för. Och jag trodde nästan att det inte gick att bli såå mager som de i Afrika är. Så snälla tyck inte synd om er att ni inte har tillräckligt fint hus elr tillräckligt mycket pengar för vi har vår framtid framför oss och vi kan ju bli kända om vi vill det!!.
Men nu ska jag sova så ses vi i morgon!!
Puss och kramar till  er sov så sött!!!! ^-^ Så söt bild!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0