God morgon!

God morgon! Hoppas ni sovit gott! Jag har sovit sådär för Joel (Min bror) och jag sov med öppna dörrar inatt. Och Joel är lite små förkyl så då hörde jag när han andades och det lät högt! Skit jobbigt!!! Men jag kunde sova iaf men jag vaknade några gånger. :/
Men igår kl 21:00 så var det Smallville och det avsnittet var bra! Och efter Smallville så var det en skräckfilm på 6:an och jag kollade inte på hela filmen för jag blev såå trött. Men den var bra iaf dit jag såg den heter My Bloody Valentine Kommer en bild.:)
Men jag har matat kalven och i början så skrek jag på den jätte mycket men den ville inte komma men den var typ 15 m  framför mig men inte kunde den komma utan den stod där och skrek och då skrek jag "JA MEN KOM DÅ ANNARS SKITER JAG I DIG!!!" Men den kom sen iaf och det var ju bra.
Sen efter det så läste jag färdigt kapitlet som jag var på i "Att fina sin roll" Den boken är bra!!! =)
Men nu lyssnar jag på Bruno Mars Grenade. Tycker om hanns låtar!!!!
Och så kollar jag lite på FB och twitter om ni vill följa mig på twitter så heter jag emmiz98
Men jag måste snart gå ner och äta lite frukost är ganska hungrig. ^-^
Men sen ska jag väll måla lite till på bänken. Och så tror jag ska gå ner till min granne och fråga om jag kan ta hem kameran. :)
Men jag kommer blogga lite också!!!
gårdagens bilder som jag har tagit! :D
mm god klubba!
Bye

Kommentarer
Postat av: SminkElin

Har du sett att http://hiilen.blogg.se/ har massor med coola tävlingar? Jag deltar iaf :D

2011-08-06 @ 10:51:09
URL: http://eliiinnystrom.blogg.se/
Postat av: Guevacci.se

tack :) hoppas ja me! haft en bra helg så länge?

2011-08-07 @ 15:10:41
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0