god morgon alla människor!!

Heej!!!
Jag mår bra och jag hoppas att ni också gör det!:)
Jag har absolut inte gjort mycket det ända jag har gjort är:
*Matat kalven.
*Ätit en macka.
*och nu sitter vid datorn.^^
Men jag ska snart klippa gräset och efter det så ska jag kanske va med Ida.:D
Så då kommer jag troligen att sova över och hoppas att vi kommer sova i tält.:)
Men jag kommer iaf ta med mig min sista popcorn påse :D Men om jag kommer att sova över så tänker jag ta med mig löparskorna och springa en runda för jag måste ju träna iaf 5 gånger i veckan om jagska komma i form tills i höst.;P
Men jag tänkte berätta om mammas och min speciella spring tur igår. Men det kommer i nästa inlägg.
Nu får ni en bild på mig som är jätte gammal men jag gillar den.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0